Záruka a zodpovednosť za vady, reklamácia
- Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má Tovar pri jeho prevzatí Kupujúcim, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú na Tovare v jeho záručnej dobe. Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu e-mailom, a to na e-mailovú adresu info@orthopuzzle.sk alebo eshop@orthopuzzle.sk. Pri uplatnení reklamácie je Kupujúci oprávnený uviesť preferovaný spôsob vybavenia reklamácie podľa bodu 6. tohto článku týchto VOP.
- Predávajúci poskytuje Kupujúcemu záruku za akosť Tovaru v trvaní 24 mesiacov.
- Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu týkajúcu sa množstva Tovaru, poškodenia obalu Tovaru alebo chybnej dodávky Tovaru najneskôr do 24 hodín od obdržania zásielky.
- Reklamovaný Tovar je Kupujúci povinný vrátiť späť Predávajúcemu bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatkov.
- Predávajúci je povinný informovať Kupujúceho o oprávnenosti reklamácie a o spôsobe vybavenia reklamácie, a to zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu Kupujúceho, resp. telefonicky na telefónnom čísle Kupujúceho. Spôsob vybavenia reklamácie je Predávajúci povinný určiť ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu jedným z nasledovných spôsobov:
- doplnením chýbajúceho Tovaru,
- výmenou vadného Tovaru,
- vrátením kúpnej ceny za vadný Tovar,
- vyplatením primeranej zľavy z kúpnej ceny Tovaru,
- odôvodneným zamietnutí